Feb 2, 2011

:'(

kenapa eh ada manusia yang konon ingatkan dia terlalau sempurna ! handsome sangat lah ! WALHAL TAK PUNG ! excuse me , Allah tu dah ciptakan Hamba die setiap sorang tu ade KELEBIHAN DAN KEKURANGAN okayyyy . sape kite nak menilai ciptaan Allah tu . aku pon ade air muka . aku bersyukur gn ape yg Allah dah bagi kat aku tapi kadang kadang mulut manusia mcm kau lah yang buat aku rase rendah diri -.-  haishhhhh ckp pasal ni memang mooodddd aku boleh swinggggggggg ! byeee korang . jgn jadik mcm HAMBA ALLAH ni eh :/

ps/ setiap org ade kelebihan dan kekurangan . jgn kita terlalu menilai kelemahan orang lain tanpa menyedari kelebihan yg die ade .

2 comments:

  1. lala~~ chill syg...people say bad things about us because they don't have good things to say about theirs ;)

    keep that in mind ya? luv ya!

    ReplyDelete
  2. thank you syida ! :)) just tak faham people yg mcm tuu . love you too !

    ReplyDelete