May 21, 2011

nak terusss or nak stop ?

hahahaha  nape aku cakap cenggitu ? sebab blog ni dah bersaranggggggggggggg gilee ! rase macam malas . hurm act rase nak buat satu blog baru where only me and him je boleh baca cause i really need a diary which everything aku boleh keluarkan tanpa segan silu . pentinggg sangat bila aku marah sedih and bile tade org yang boleh pinjamkan mase utk aku -____________- haa waktu mcm tulah aku nak sangattt ade diaryyy . at leasr aku boleh kurangkan ape je yang aku rase esp kalau tengah sedih . I'm very sensitiveeeeeeeeeeeeeee maaa -___-  hmmm or aku patut buat dua blog ? malas pulak . haha tulah aku . alaaaa kalau maintain blog ni tak menarik pun utk korang . and sape jelah nak bace blog aku ni . almaklumlah saya tak cantik tertarik sume tuu :) hihi bagilah pendapattttttttttt . which one better and kena consider aku ni pemalas tau :) hik hik . byeeee

No comments:

Post a Comment