Jun 6, 2011

selamanyaaaa

haiii , semua orang ade kawan kan . dan kawan adalah orang yang walau jauh mane terpisah, walau lame mane tak berhubung , walau besar mane sengketa, kawan adalah antara orang yang still tak kan terputus hubungan dengan kita . aku sayang semuaaaaaaaaaaa kawan aku . walupun kadang kadang ada je terasa hati , tapi tu sume just for temporary kann :)  saya ada ramai kawannn . kawan sekolah rendah , sekolah menengah , matrik , Universiti and nanti bila dah keje ade kawan lagi banyak . lumrah hidup kita akan melalui ni sume which dalam perjalanan hidup kita , kita akan jumpa ramaiii sangat kawan baru . tp instead of make a new friends , the best thing is kalau kite boleh remain our OLD FRIENDS :)) tak salah buat kawan baru , tapi kawan yang lama jgn dilupakan .


 bercerita pasal OLD FRIENDS , semalam aku hang out dengan kawan kawan sekolah rendah . macam macam perangai sungguh and time makan dengan diorang keluarlah cerita dulu kala . HAHA moment ni paling best sebab cerita lama sume keluar include cite yang paling memalukan aku . HAHA    nak tau tak CERITA MEMALUKAN ZAMAN SEKOLAH RENDAH aku ?

HAHA , mari daku ceritaa , pada zaman dahulu kala , ketika aku sedang asyik bermain kejar kejar di belakang sekolah agama bersama seorang dua org teman perempuan dan dua org teman lelaki , TIBE TIBE , aku tersadung batu dan PUKKKK ! aku TERDAMPAR di atas tanah dengan KAIN TERANGKAT sehingga menampakkan SPENDAKU :P hahaha memalukan dan sume pun tercengang . TAMAT :)   walaupun memalukan , tapi kenangan nilah yang terpahat kat memori kawan kawan aku haha .


inilahhh kawan kawan lama saya :)

ini adila suriani   























ok lahhh , sekian saja cerita tentang sahabat saya :)  semoga persahabatan yg terjalin kekal selamanya . amin

2 comments:

  1. hahahahaha kelakar kannn . budak laki tu terkesimaaaaaaaaaaaaaaa haha

    ReplyDelete